• English
    • español
    • português (Brasil)
  • English 
    • English
    • español
    • português (Brasil)
  • Login
Search 
  •   Home Page
  • Artigos científicos
  • Search
  •   Home Page
  • Artigos científicos
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-1 of 1

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

O SOCIOINTERACIONISMO COMO TÁTICA PARA SE TRABALHAR A EDUCAÇÃO ESPECIAL DE ESCOLAS BRASILEIRAS 

CACEMIRO, Rita Maria Fernandes Leal Moreira; ALMEIDA, Cristiani Jordão Gomes de; VIANA, Kamila Batista Nunes; NASCIMENTO, Fabrício Gomes do; AGUIAR, Delma do Carmo Ker e; ANJOS, Marta Alessandra dos; OLIVEIRA, Quiteria Soares de; HONÓRIO, Edna Maria de Oliveira; SANTANA, Danielle Correia (2022-01-10)
Este artigo tem como objetivo apresentar o sociointeracionismo como alternativa para se trabalhar a educação especial nas escolas brasileiras. Através desta busca, propõese a discorrer sobre a estrutura e os conceitos da ...

DSpace 6.3 copyright © Faculdade Vale do Cricaré
Contact Us | Send Feedback

 

 

Browse

All of RepositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Discover

Author
AGUIAR, Delma do Carmo Ker e (1)
ALMEIDA, Cristiani Jordão Gomes de (1)ANJOS, Marta Alessandra dos (1)
CACEMIRO, Rita Maria Fernandes Leal Moreira (1)
HONÓRIO, Edna Maria de Oliveira (1)NASCIMENTO, Fabrício Gomes do (1)OLIVEIRA, Quiteria Soares de (1)SANTANA, Danielle Correia (1)VIANA, Kamila Batista Nunes (1)SubjectSociointeracionismo; Pessoa com Deficiência; Educação Especial; Inclusão; Direito à Educação. (1)... View MoreDate Issued2022 (1)Has File(s)Yes (1)

DSpace 6.3 copyright © Faculdade Vale do Cricaré
Contact Us | Send Feedback